Saturday, September 27

Scandalul Benedek Levent




-via Barto

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha ha se numeste libera exprimare.

11:46 PM  
Blogger Coate-Goale said...

Băi kid,mai lasă-ne bă cu comentariile tale,parcă ai fi pe forum.Postezi prea mult! Toate posturile tale sunt lipsite de sens.
În cea ce priveşte scandalul BL e evident că un ungur foloseşte arta pentru a-şi exprima ideile naţionaliste/anti-româniste. Mi se pare foarte aiurea că unii înţeleg trebuie să ia atitudine împotriva ideii de ţară când,de fapt,sistemul e problema.Mai bine ar pune mâna să facă ceva pentru ţară. Şi încă ceva,se acordă prea uşor "titlul" de artă.

12:57 AM  
Blogger Coate-Goale said...

Înţeleg că.*

12:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

atata timp cat monk nu mi-a zis nimic nu vad ce te doare pe tine pula de cat si ce comentez eu.

1:32 PM  

Post a Comment

<< Home


Counter