Thursday, February 12

De unde fură se inspiră Shepard Fairey


Clic AICI.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

omg, de ce postul asta, mi se pare o prostie, shepard fairey nu fura acele imagini, ci pur si simplu le foloseste in alta maniera si prin alta tehnica e complet diferit. e ca si cum l-ai acuza pe roy lichtenstein ca fura din benzi desenate.(ceea ce am mai vazut pe un site)el foloseste imagini simbolice puse in alta maniera sau cu alt mesaj

9:03 PM  
Blogger The Monk said...

Şi în legătură cu scandalul cu imaginea lui Barack Obama : http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/218732/february-12-2009/obama-poster-debate---david-ross-and-ed-colbert

10:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bai, acum pe bune: despre ce se cearta aia la emisiune este esentialul stencililului: modificarea unei poze.
Acuma nu sunt toti stencilistii la Banksy, sa iti deseneze de la zero stencilurile.

11:06 AM  
Blogger The Monk said...

Normal că nu. Dar o dau într-o chestie de copyright (la fel cum este şi cu remixurile). Şi totul până la urmă doar pentru bani.

11:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

vrajeala!

11:04 AM  
Blogger The Orion said...

mie imi pare prea "cool non-laser cuting looking guy". ..are prea mult sharm.

S10S FR## ..by The Orion

3:57 PM  

Post a Comment

<< Home


Counter