Saturday, March 29

Poliţia Capitalei ar putea avea un departament anti-graffiti


Poliţia Capitalei ar putea avea în viitor un departament special anti-graffiti. Chestorul Marian Tutilescu a afirmat că ideea i-a venit după o discuţie cu colegii săi germani, care au specialişti în prinderea autorilor de desene pe ziduri, dar şi în intepretarea mesajelor.

Şeful poliţiei Capitalei susţine că fenomenul graffiti s-a extrins în ultima vreme şi au apărut mulţi cetăţeni străini. De altfel, ultimul incident de acest fel s-a petrecut chiar miercuri seară. Doi tineri germani care desenau pe o clădire din Sectorul 1 al Capitalei au fost surprinşi de poliţişti şi amendaţi cu câte o sută de lei.

-via RealitateaTV

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tara arde si baba se piaptana. Oricum formarea unui asa-zis Vandal Squad, nu va face decat sa inraiasca grafferi. Eu zic sa zica merci ca la noi nu se da pe vitrinele magazinelor si pe masini.

1:29 AM  
Blogger The Monk said...

Evident.
Cand nu poti sa mergi linistit pe strada, ca te ataca cineva, ei vor sa faca departament special anti-graffiti.
De ce nu fac mai bine un departament pro-graffiti? Si sa faca un bine in loc de un rau.

2:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

asta-i provocare!
nu stiu de ce nu fac un departament care sa cumpere can-uri si sa mi le aduca acasa...

9:30 AM  

Post a Comment

<< Home


Counter