Saturday, May 17

Muto


Muto page here.

-via Ursake Alex

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

weird

7:56 PM  
Blogger The Orion said...

hum..asa ceva trebuia sa fac la galerie. trebuie sa fii avut ceva motivatie si ambitie, altfel.. interesant e faptul ca prin aceasta animatie a ajuns cunoscut si pentru noi, pana acum ceata. iata, nu s'a chinuit in van. apreciez

S10S fR## ..by The Orion

12:32 AM  
Blogger The Orion said...

as vrea sa vorbesc cu "kid". iata id'ul meu: theorion7

12:43 AM  
Blogger The Monk said...

Eu stiu de BLU de mult timp, avea ceva mai cu "gore". Dar mie nu imi place.

10:38 PM  
Blogger Coate-Goale said...

Ce tare.

2:34 PM  
Blogger The Monk said...

Ce moale.

8:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

cool! =D

4:15 PM  

Post a Comment

<< Home


Counter